Views

onsdag den 3. august 2011

Goodies

Kære læsere,
Jeg vil starte med , at sige, at  jeg ikke er den bedste til, at opdatere min blog, fordi jeg simpelthen har så travlt. Jeg er imponeret over, hvordan mange bloggers hver dag opdaterer deres blog. Respekt.  Jeg vil så gerne have overskud til det, men jeg har så travlt til hverdag, måske skulle jeg investere mig et blogger-kamera. Det fra Sony er fantastisk, og helt klart anvendelig, hvis man som blogger og ikke har så meget tid til det i hverdagen. Eller måske skulle jeg skaffe mit et Tripod… Hmm… Blogging skal helt klart blive en del af mit liv, før det bliver til noget. 
I løbet af weekenden har jeg fået købt en masse guf til min garderobe:

Soaked in luxury, kjole 400 kr


Topshop skjorte, 230 kr 
                                              

                                                               Monki, jeans, 20 kr 
                                    
                                                          Vila kjole, 180 kr


Monki top, 80 kr

                                                              Only bukser, 200 kr
                                          
                                          Only skjorte, 240 kr den har været en tur i vasken ;o)
                                    H&M 80 kr kjole 
                                             H&M kjole, 100 kr
                                          
                                
                              New yorker bluse, 80 kr
                                
                            H&M bluse, 180 kr 




     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar